BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 19, 2009

Ini bukan dongeng...






"Apa target awak untuk game kali ni".."kite try masuk div 1 pulak coach, asyik duk div 2 jer" so itu lah ayat pemain aku pernah berkata. Mereka nak perubahan yang mereka nak. Jadi kekangan kelas antara pemain dan latihan saling menjadi perbualan kami. Tapi aku kerap berkata kepada pemain aku "korang kena belajar bebetul tau walaupun korang dah masuk U"
Tahun ini merupakan perubahan pada pasukan disebabkan bermain waktu karnival jadi banyaklah perkara baru dalam team antara pemain baru dengan pemain lama dan juga perangai baru dan lama. Man toba,zairin,samat lala lala,din skuad, antara muka baru dalam skuad aku. Maka seperti biasa tiada apa yang menjadi halangan pada mereka untuk kutuk-mengutuk. Korang semua memang pandai kutuk yer.
Jadi dia orang dah capai apa yang dia orang nak dan akan merasa dapat naik divisyen 1 tahun depan. So jangan lupa training guys.

5 comments:

Anonymous said...

so jgn lupa training guys.
smg bjaya yewp!!..=))

Unknown said...

FROM...burn...

aku harap semua player dah bersedia dari apa segi sekalipun,mental,fizikal dll...

kita kn ingat lepas ni kita kn main dgn team yg boleh dikatakan 'power'...aku cuma nk kongsi pengalaman aku main dgn bdk2 div 1 masa aku g selection SIPMA ari tu...diorg semua mmg bagus dlm padang...kita perlu siapkan diri utk hadapi rintangan div 1 thun depaN...anyway "TURUN2 LA PADANG TRAINING DOK TGU APA LG"

TEAM KAMI said...

thanx burn for u advice to team.so guys prepare yer.kalo x turun lanyak jer dia org.

Unknown said...

beres bos...

CheWe@welly said...

ayuh wahai sahabatku sekalian..kita sudah berada dalam division 1 tahun depan..berada dalam kelompok team2 power..liga berkemungkinan bermula 6hb Feb 2010..rajin2lah turun training..buat masa sekarang memang tak dapat la nak training 1team..sebab masing2 sibuk..sibuk ngan asemen,kelas,projek dan tambah2 dah nak final exam seminggu jer lagi..tapi bagi yang berkelapangan sila la turun..isnin,rabu n jumaat..lain hari pun boleh turun..komitmen anda semua amat dituntut..